söndag 31 juli 2011

110731

Godkväll..

Dagen har inte gått riktigt som vi hade tänkt oss, då de gäller en ny tv möbel.. :(
Den vi sett ut var inte som vi trott i verkligeheten, så vi har just nu igen tv möbel då vi kasta vår förre idag innan vi åkte till IKEA ;P
Sen har vi kikat på Jysk, Möbel Outlet och Mio men ingen ny möbel som vi kom hem med..
Mange hitta en fin på Jysk, som jag tittat på förr.. Men de är de där förbaskade stora hållet vi har i vardagsrummet, visst de är jätte fint med öppen planlösning, men skit SVÅRT att möblera i sånna rum !!
Hade vi inte haft vedspisen i vardagsrummet så hade man kunnat haft tven i de hörnet, då hade de vart lätt att möblera här..
Så vi får se hur de här slutar och hur vi får till det, lär ju köpa nåt imorgon..

Lite gladare saker för dagen, för mig iallafall :)
Har fått min fina Emmaljunga Scooter såld idag :) Fast tråkigt är de då jag ÄLSKA vagnen och färgen..
Men hitta en ny Emmaljunga City Cerox tror jag den hette, äldre modellen av Nitro iallafall på blocket i Sandviken så den har nu fått flyttat hem till oss :)
Va med mjuklift, skötväska och regnskydd med den, så nu fattas bara en ståbräda så kan vi bussa till dagis i höst :)

Bild på vagnen:




Den är väldigt lättstyrd ochså, så hoppas jag kommer bli nöjd :)
Skönt att den inte är solblekt på sufletten, annars brukar dom ju vara de om man köper begangat..

Nej nu ska jag kika vidare här ang. tv möblar och så..

Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar