lördag 9 juli 2011

110709 - Lördag

Godmorgon...

Inatt har det vart en dryg natt, ont överallt hela tiden :/
Men snart är de äntligen över och man kan sova som man brukar (på magen) de ska bli så skönt :)
Idag är de bara 25 dagar kvar, dock känns dessa 25 dagar hur långt bort som helst..
Men de är dom igentligen inte då resten av dagarna bara sprungit förbi hela graviditeten..
Så håller tummarna att dom går lika fort eller att h*n i magen kikar ut tidigare



Dagen till äran ska jag spendera hemma hos min mor med min mormor..
Hon är där nu några dagar och mamma har åkt på hundutställning idag så då ska jag göra henne sällskap.. Bröderna är också hemma, så blir inte helt själv med henne..
Hoppas de går bra för Oscar idag på utställningen, att han kommer hem med ett bra prisplacering :)

Eftersom jag ska vara med mormor, så får Thindra en pappa dag idag.. Få se vad dom hittar på då..
Vädret verkar dock inte bli de bästa, men kankse bara regnar just nu !

Nej nu ska gaddarna borstars + väcka Mange så han kan skjusa mig..
Mormor ska ha medicin nu vid 8.45-9.00 och Thindra har nyss ätit upp vällingen så då kan vi åka :)

Ha en bra dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar