onsdag 13 juli 2011

110713 - Onsdag

Tjingeling..

Dagen börja med lite städning..
Mot lunch tog jag lunchvila med Thindra, blev ganska trött efter de lilla jag städa..
Så förmiddagen spendera vi hemma..

Men på eftermiddagen så kom mamma min hit och hämta oss för en tripp in till stan för att gå på Nickelodeondagen :)
Thindra har tjatat om Svampbob hela dagen, och hon tjata skapligt mycket då hon såg han med :)
Så vi spendera några timmar inne i stan..

Just nu är Mange uppe och nattar Thindra och jag sitter och väntar på att klockan ska bli 21 så "Livet på BB" börjar :)
Och till det så har jag gjort iordning chockladpudding, är riktigt godissugen så man tager var man haver ;)
Har även hunnit med att kikat på "Förlossningskliniken" på Tv4 Fakta..
Och snart är de vår tur   Längtar som bara den !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar