fredag 22 juli 2011

110722 - Fredag

Godkväll..

Vakna inte till världens roligaste väder..
Så vi har spenderat dagen hemma fram till efter middagen iallafall..
Då fick Mange ett ryck och vela åka till Valbo.. Och vill en kille åka dit frivilligt då stressar man sig iväg innan dom ångrar sig ;)

Gäller iallafall min kille !

Först blev det en tripp till Owes, han vela dit och titta med :P
Så när vi kom dit så skulle jag visa honom vårt "blivande" köksbord som jag hittat där och precis brevid så fanns det en såndär bil som "gungar" fram och tillbaks om man stoppar en slant i den..
Och den skulle ju tösen såklart åka då hon såg den :)




Efter Owes blev det en tripp till Köpis..
Där fick jag äntligen tag i tunikan jag velat haft till Thindra från Kappahl :)



Har sett den på deras hemsida innan bara för i stan har dom dom tunikorna alla utom just den färgen jag velat haft.. Men nu har vi den :)

Sen blev det lite shopping inne på Lindex med..
Leta efter en tjockare tröja/jacka till bebisen och hitta på Lindex´s rean för 129 kr.. :)
En söt en med björnöron på !



Hade sådan tur att det var "Ta 2 och betala för 1" på rean där så Thindra fick en snarlika jacka fast en färgglad en :)






Så fick 2 stycken jackor för 129kr det är inte illa de inte ;)

Kom hem för ett tag sedan, vi har bara hunnit duschat, bäddat rent sängen och nattat Thindra..
Blir att kika lite data nu och äta lite kvällsfika, sen sängen..


GODNATT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar