söndag 31 juli 2011

110731

Godmorgon..

Ja solen har nu kommit till Skutskär iallafall :)
Gårdagen var grå och trist, passa dock utmärkt att städa hela dagen som jag gjorde !
Men när man var inne på Facebook på eftermiddagen så var det så många som skrev att de satt ute i solen och grilla mm..
Vi grilla också, men fick sitta inne och äta då de var ruggigt ute !!!

Jaha.. Här hemma gjorde vi morgon halv 6 imorse, för då fick min underbara prinsessa för sig att det var dax att  gå upp och sa då "Vaken mamma?" :)




Jag var faktisk rätt pigg så det gick lätt att stiga upp..
Men just nu ligger fisråttan i den andra soffan och sover igen, var tydligen jobbigt att gå upp tidigt och titta på tven + leka ;)



Själv så har jag städat garderoben nere nu på morgonen, så nu är den så fin som den kan bli iallafall :)

FÖRE..
 EFTER..


Satt på kaffet nyss till Mange så ska strax väcka den sömntuttan..
Så vi kommer iväg till Gästrike Återvinning med saker jag rensat ut nu då och efter det blir de en tripp till IKEA och köpa ny tv-bänk

Ja idag är det den sista Juli då, 3 dagar till BF ♥
Men jag har ju tippat på en juli bebis, så har ju några timmar på mig nu om jag ska ha rätt ;) Men tvivlar på det just nu iallafall då jag inte känner någonting nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar