måndag 18 juli 2011

110718 - Måndag

Hejsvejs..

Idag har det vart en riktigt tråkdag !
Vädret har ju inte gjort de bättre heller..

Mange har känts sig hänig idag och genom de sovit mestadels av dagen..
Jag har känt mig trött idag och så har vi haft världens aktiva unge här hemma..
Bra kombination, eller hur ?! ;)

Så vår dag har vi bara spenderat här hemma, tog en snabb tripp och handla lite mat runt 2 tiden..

Nu sover tösen, jag och Mange tittar på tven..
Men jag tror jag håller på och svettas ihjäl !!!
Gisses vad kallsvettig jag är, ska bli skönt sen när bebis kommit ut så man är som normal igen..
I vanliga fall är jag ju världens fryslort :P
Men snart, snart är jag förhoppningsvis tillbaks, 16 dagar kvar till BF nu :)



Nej nu kika lite på datan, blir en tidig kväller känner jag :)

Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar