tisdag 5 juli 2011

110705 - Tisdag

Tjingeling ..

Ännu en trist och dyster dag.. Men nu skiner solen och genast då blev man piggare :)
Hoppas den är kvar tills imorgon så man kan hitta på något..
Enligt SMHI så ska de vara sol iallafall, så håller tummarna för de :)

Dagen då, vad har vi gjort?
Inte mycket.. Men jag har vart till BM och fått akupunktur iallafall..
Medans jag var där så veckohandla Thindra och Mange..
Sen innan vi for hem så åkte vi förbi min mor på lite fika :)

Sen har vi bara vart hemma, typ sovit ;P
Hade tur att Mange gjorde middagen idag med, skönt att slippa göra den ibland !

Idag fick jag hem min "vinst" som jag vunnit på tradera..
En vagnleksak till bebisen :)





Så nu är nog allt klart för bebisens ankomst, Thindra har även köpt bebis blöjor idag :)

Bjuder på en underbar bild som jag tog på min fina prinsessa nyss:



Ha en fortsatt bra dag..

2 kommentarer:

  1. En sån har Kelly ovanför sig med :)

    SvaraRadera
  2. En sån hade vi till edwin :) vi fick den i libero väskan när han var nyfödd. men tyvärr försvann den på en resa :(

    SvaraRadera