måndag 1 augusti 2011

110801

1:a augusti..

Tiden går så fort tycker jag, redan augusti..
Augusti som kändes så långt bort för ett tag sen, men nu är den månaden här och BF dagen närmar sig med stormsteg, men tror jag går över denna gång med..
Har den inställningen nu iallafall ;P

I förmiddags så tok jag och Thindra en busstripp till mamma för att hälsa på lite..
Var där några timmar fika och fick lunch, sen fick vi skjus hem..
Väl hemma så tok vi en stödvila innan de var dax att laga middag :)

Thindra har åkt nya vagnen idag för första gången och vad hon gilla det :)
Men tror jag gilla vagnen ännu mera, helt underbar att dra :)
Super nöjd än sålänge iallafall..

Efter middagen så tog vi en tripp till Fjällbacken för lite shopping..
Det blev:
* En matkasse från Ica ;)
* Ett par strumpor till mig och ett par strumpbyxor till Thindra från Dollar Store
* 2st kuddfodral, 2st packet tennisbollar och en tv-bänk från Jysk

Så denna tv-bänk håller Mange på och skruvar ihop nu:



Bild på vardagsrummet kommer senare i veckan då jag fixat till de :)
Ska beställa gardiner och så först :)
Det blir nog fint tillslut då man får tag och råd i de möbler man vill ha :)

Nej nu ska jag kika vidare vid datan, passa på medans man kan innan bebisen kommer !


Godkväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar