onsdag 3 augusti 2011

110803

BF dagen är nu här..
..men ingen bebis än ;)

Hade tid hos bm idag med, kl.11..
Allt såg bra ut och hjärtljuden låg nu runt 136-138 slag/min..
De är de lägsta någonsin, Thindra låg aldrig under 150 slag/min..
Så jag tror de är en Alfons ;)

Har 2 stycken kompisar som pratat om hinnsvepning, så prata med bm om det idag..
Så fick en sådan idag också när jag endå var där.. De är en undersökning i underlivet för att kolla modertappen och om man öppnat sig nåt..
Modetappen hade börjat mjuknat och jag var öppen 2 cm :)
Mitt under undersökningen så säger bm, och nu är du öppen 3 cm..
Det kändes väldig då hon gjorde med, men trodde inte att man skulle öppna sig mer..
Så nu är det baraoch vänta och se om denna undersökning gör något resultat :)
Fick en ny tid nu den 11:e utifall, men fick tiden innan hinnsvepningen och efter den så sa hon att jag kommer nog inte alls komma på den tiden - HOPPAS VERKLIGEN inte heller :)

Så nu efter att fixat disk och tvätt så ska jag packa klart BB-väskan HELT !!
Plus packa Thindras väska så den är klar..
Men just nu känner jag inge mer än värken som vart tidigare, så ska bli spännande och se när den kommer ut :)
Kanske Mange får rätt endå, på dag - imorgon den 4:e !?!

Var nyss iväg till Preem en sväng med och hämta ut mitt Lindex paket som kom idag, men monster tröjorna till barnen.. Va fin dom var och va fina dom kommer vara i dom :)

Nej nu ska jag sätta fart här hemma !

1 kommentar:

  1. Kör lite färdknäpp efter hinnsvepning så hjälper de till lite oxå. Min man vågade inte det så för mig hjälpte inte svpeningen ett dugg :( Men fädknäpp brukar sätta igång och sperman hjälper oxå till att trigga igång hehe

    SvaraRadera