torsdag 18 augusti 2011

110818


Torsdag..

Idag blir prinsen vår 2 veckor gammal, gisses vad tiden går fort..



Bara jag och barnen hemma nu, Mange och Mumrik är på hundkurs..
Så Thindra sitter och tittar på "Drömmarnas trädgård"



Alfons ligger i mitt knä och försöker prata, kommer nåt ljud ibland faktiskt :)

Idag har vi vart hemma hos mamma på dagen..
Vi tog en promenad dit, men de blev bil hem då de börja regna och åska..
Skaförsöka gå en långpromenad om dagen så man tappar lite kilon..
Vägde mig igår och då visa de sig att jag bara har 3 kilon kvar av mina graviditetskilon :)
Så på dessa 2 veckor har 9 kilon försvunnit :)

Nu blir de strax att bada barn och mig själv..
Sen soffmys med Alfons..

Men först måste jag visa denna bild på barnen..
Visst syns de att de är syskon?!



Haha, så p,otroligt likt varandra :)

2 kommentarer:

  1. Det är otroligt, vilka underbara barnbarn jag har. : ) Farmor

    SvaraRadera
  2. Shiiit, dom är ju lika osm bär!!

    Men det är mina oxå sjukt, helt sjukt haha

    Ta en promenad förbi här en dag om du vill om du endå ska ut och gå, alltid trwevligt att ses oxå =)

    SvaraRadera