torsdag 25 augusti 2011

110825


Länge sen nu..
..sen jag skrev här på bloggen !

Tiden har inte funnits till tycker jag..
Förr blogga jag mesta dels på kvällarna och nu finns de inte lika mycket tid längre, då jag har en liten Alfons som vill snutta/mysa hela kvällarna ;)

Idag har vi haft besök av min moster Yvonne..

Alfons fick detta fina set av henne:



Och Thindra fick självlysande stjärnor och leksaksglas:




Igår var vi på stan med Johanna :)
Blev lite lunch,fika och shopping såklart ;)

Alfons fick:

En scarf



Nya jeans och mössa



Thindra fick leggings och en tunika



Alfons fick även present av Johanna och Sandra :)



Blir mycket presenter nu :)

Igår kväll hade jag MeandI party här hemma och då vart detta beställt till barnen:

Alfons fick:

Och Thindra fick:



Alfons fick en till present på kvällen av Cissi och Anders:

En super fin body :)



Manges mamma kom förbi med dessa kläder till Alfons idag med:






Innan jag avslutar detta inlägg så ska jag visa dagens hemkomst av traderafynd :)

Vinterskor till Thindra



Vinteroverall till Alfons, älskar färgerna !




Ha en fortsatt bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar