måndag 26 december 2011

111226

Måndag..

Ja då var denna jul förbi också, dagarna och veckorna går så fort nu när man har barn..
Dom bara rullar iväg nuförtiden tycker jag !

Idag har vi först tagit oss en tripp till stan för att byta en julklapp till Thindra..
Hennes gunghäst hon fick av mormor och Micke..
Ljudet fungerade inte, men nu har hon en ny som fungerar :)



Sen efter stadstrippen så åkte vi med barnen till mamma som skulle passa dom medans vi hjälpte Manges mamma och Hasse att flytta..

Annars har vi bara vart hemma , pysslat lite och så..
Har b.la satt upp vår fina nya klocka vi fick i julklapp :)


Imorgon så ska jag få lite egen tid och då ska jag åka in till stan på mellandagsrean :)
Ska bli skönt att strosa runt själv och kika i lugn och ro utan att barn blir hungriga eller ledsnar !

Sen när jag gjort stan så kommer Mange och barnen in och hämtar mig, för vi ska då ta en tripp till Media Markt och köpa en ny extern hårddisk..
Lär ha en sån nu och spara alla bilder på för vi lär installera om windows på datan..

Innan avslut, barnen idag :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar