lördag 3 december 2011

111203

Lördag..

Då var det helg igen då, veckorna går så fort nu när man har barn tycker jag !

Idag har vi vart hemma på förmiddagen, sen åkte jag, mamma, Ossian, Thindra och Alfons in til stan och Barnenshus + Ica Maxi :)

Självklart så fick jag övningsköra och de gick bra, var ju inte bara vi där borta i Hemlingbys köpcentrum så de va roligt att testa på att köra när de var mycket bilar och folk överrallt..

På Barnenshus så fotografera jag barnen, Stjärnstudion var där och dom är bra tycker jag :)
Har fotat där förr när Thindra var ca 5 månader..
Så nu blev det ett syskonfoto :)

Inne på Barnenshus så köpte jag detta åt Alfons:



Sen på Ica Maxi hitta jag fodrade gummistövlar för 49kr..
Var mycket gummistövlar på  rean :)



Nu efter maten så kom jag på att jag har 2 st Barbie dockor här hemma sen jag var liten, så har tagit fram dessa 2 till Thindra idag så nu leker hon för fullt med dom :)






Ja just ja, imorse så fick Alfons testa gröt för första gången, men så super gott tyckte han nog inte att de var ;)
Men gröt varje morgon så vänjer han nog sig :)
Lite bilder på dom finaste sen imorse:




Ha en trevlig kväll !

1 kommentar:

  1. Hihi va skoj för exakt en sån Barbie med rastahår hade jag också när jag var liten :)

    SvaraRadera