torsdag 21 april 2011

110421 - Torsdag

Sorry för dålig uppdatering !
Har jobbat sen tisdagen så har inte haft tid över till bloggen på min fritid då jag har min underbara familj att umgås med :)

Ja har jobbat 3 dagar nu och har 3 dagar kvar nu tills jag blir ledig..
Skönt som bara den att få jobba hela denna helg då de är storhelgsbetalning ihelgen :)

Så de blir ev dålig uppdetaring 3 dagar framöver så ni vet..
Men ska försöka blogga lite :)

Idag sluta jag redan kl.13 så då hämta jag Thindra hos mamma sen cykla vi hem och var ute på gården med hunden vår..
Sen när Mange kom hem så blev de att grädda våfflor :)

Efter maten åkte Mange och hjälpte Johan i garaget med hans bil och jag och Thindra tog en cykel tur till farmor och Hasse sen hem till mamma för att påska lite :)
Thindra har vart påskkärring idag med :)




Nu blir de lite tv-tittning innan sängen kallar !

GLAD PÅSK !

1 kommentar:

  1. Glad påsk ! Det var den finast påskkärringen som vi sett. Kram från farmor o Hasse

    SvaraRadera