fredag 8 april 2011

110408 - Fredag

Godkväll!

Just nu så sover Thindra, Mange tittar på hockey och jag sitter vid datan och lyssnar på Britney Spears samtidigt som jag kikar runt på datan :)
Vilken fredagsmys vi har va?! ;P

Dagen då, den har vart skapligt FÖRUTOM foglossningarna som bara blir värre och värre för varje dag som går känns de som :(
Ibland känns de ärligt talat som om att ryggen ska gå av..
Värre med detta denna gången också än när jag vänta Thindra..
Tråkigt att allt verkar vara värre denna gång då man vill ha all kraft och energi kvar till vår prinsessa som finns redan!

Hoppas vädret blir bra helgen som de visa sist när jag kolla på vädret så man kan vara ute :)
Mcket mer har jag nog inte på hjärtat denna gång, hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. Hejsan ! Hoppas också på bra väder, Anton kommer att hälsa på över dagen i morgon, vi kanske ses....... Kramar farmor : )

    SvaraRadera