fredag 4 november 2011

111104

Fredag..

Godagens, fredag igen då..
Veckorna bara springer iväg..

Igår var jag och Anna till Ullared och shoppa klart alla juklappar + lite mera ;)
Gisses va skoj de va, men gisses vad trött jag var när vi kom hem inatt..
Vi åkte onsdag natt kl.1 här från Skutskär och var hemma halv 2 nu inatt..
Så vi har ju planerat en resa i vår, men då blir de att sova över en natt ;)

Thindra fick b.la en Pippi väska idag av oss som jag köpte i Ullared och glad blev hon :)



Idag blir lillprinsen 3 månader också :)
Han börjar bli stor, gohjärtat mitt!

Måste även bjuda på bild på prinsessan då hon lekte med den stora Ullareds kassen:


1 kommentar:

  1. Såg nu efteråt att Madde tagit upp mig som tips på att följa med då jag har körkort. Att du inte hörde av dig då? Hade varit superkul att få åka. :/

    SvaraRadera