söndag 18 september 2011

110918

Söndag..

Idag har jag vart borta från 9-15 med Ida :)
Vi har idag vart på bakluckeloppis på Åhléns parkeringen..
Hade med mig gamla kläder + skor efter Thindra och nån barntavla ochså..
För att vara min första gång att stå och sälja på loppis så är jag faktiskt nöjd med dagen, blev lite pengar hem i kassan iallafall ;)



Jag har nyss satt mig här i soffan, lugnet har nu lagt sig här hemma..
Mange är ute med hunden och jag har nyss badat och lagt barnen :)




Så nu blir det att invänta på att Idol ska börja, sen efter de blir de duschen och sängen !

Igår medans vi var på hockey så var Manges mamma + Hasse här och passa barnen..
Och som vanligt hade farmor handlat en massa fint till barnen..
Dom ska vara glada att ha en sån snäll farmor :)
Thindra fick b.la en ny jacka, mössa och vantar som hon skulle testa idag:





Tycker hon passa så himla bra i dom :)

Tusen tack igen farmor !

Nej nu kika lite data innan Idol börjar, ha en bra kväll..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar