fredag 10 juni 2011

110610 - Fredag

Godmorgon :)

Nu sitter vi och äter frukost framför tven, jag och Thindra :)
Verkar bli en fin dag igen , haf tur med vädret nu hela veckan..
Men ibland har det vart FÖR varmt tycker jag iallafall ;)

Idag så ska vi iväg till mor, hon ska passa Thindra medans jag åker till BM och får akupunktur..
Och det behövs, trodde ryggen skulle gå av igår kväll och den värker nu med :(

När detta besök är klart så far vi in till stan jag och Thindra, sen när Mange slutar så ska vi mötas upp och handla lite :)

Ja så ser vår dag ut, hoppas de bara inte blir en JÄTTE varm dag så man ska svettas ihjäl ;P

Innan jag säger hejdå för denna gång så bjuder jag på en fin bild från igår :)


Ha en bra dag !

1 kommentar:

  1. Helt underbar i sin fina baddräkt : ) Farmor

    SvaraRadera