fredag 27 maj 2011

110527 - Fredag

Ja då var det fredag, ÄNTLIGEN fredag och det betyder att vi får ha våran ÄLSKADE pappa Mange hemma i 2 dagar :)

Idag har jag jobbat 4 timmar, 7-11..
Räckte gott och väl för på slutet var det jobbigt att gå pga smärta..
Sen 11.15 hade jag tid på HC för att träffa min husläkare ang. sjukskrivning..
Så nu har jag fått sjukskrivning av henne f r o m imorgon till den 19:e juli, så papprena är redan postade till försäkringskassan, så hoppas dom inte strular nu :P

Efter besöket hos läkaren åkte jag och hälsa på Jessica innan de var dax att åka och handla de sista inför helgen och hämta hem Thindra från dagis :)
Och idag var de SISTA dagen för tösa på dagis, så nu har hon SOMMARLOV :)
Så nu kan vi njuta och ta de lugnt resten av sommaren tills vår efterlängtade bebis kommer

Fick nå ryck idag och baka bullar också.. Tredje gången som jag bakar bullar och nu tog jag i så de blev lite granna iallafall ;)



Bjuder på lite bilder från eftermiddagen innan middagen på vår guldklimp





Ha en bra kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar